Translate

събота, 18 август 2012 г.

Бизнес с Орифлейм

Здравейте, приятели!
Може би на всеки му е писнало  да се чуди, как да изкара още пари? Старата ви работа не ви устройва, но си мислите, че нямате друг избор. Винаги има избор и вариантии. Въпросът е, искате ли нещо толкова много, че да ги намерите. Помислете си ?
Представете си се :) да имате къща на брега на морето, да ставате сутрин удовлетворен, да решите, че ви се хапват кроасани и да отидете до Париж да закусите :) Тук ще кажете, е не е възможно!!!Представи си, възможно е ! Само трябва да го поискаш.


Имам две висши образования- завършила съм химия на френски език и бизнес комуникации и реклама. Казвам това, защото винаги от малка съм се стремяла да постигна нещо повече в живота си. Затова и смятах, че като уча повече, ще имам по- големи шансовеза развитие и перспектива. Уви, нещата не винаги стоят така, особено в България :) Въпреки, че запонах работа по специалността си, веднага след като завърших- създавах козметични продукти!
И след 4 години отдаване на труд в отровите от моя страна, моята перспектива там беше, след 10 години, когато евентуално се пенсионира моя шеф- да се издигна от лаборант на специалист. Чудесна възможност за един млад човек :)
Разбира се стрес, неразбиране и нежелание съпътстваха всеки, мой ден и аз не желаех повече това. Имах нужда от промянааа!
И когато човек търси, той и намира ;)
В Орифлейм съм регистрирана от доста години, но всичко отначалоза мен беше красиво и приятно разнообразие. Докато не видях истинската възможност, която аз търсех!
Да изградя собствен бизнес с Орифлейм. Не напуснах веднага работа, но вече знаех какво искам. Бях амбицирана да успея, достигнах 18 % по Плана на Успеха и продължавах да работя.
Но видях, че така не може да продължава- трябваше да избера едното. Не ми стигаха времето, съня и силите. И аз избрах....- развитието си, свободата си..... с Орифлейм :) Да напуснах работата си, защото искам нещо повече ...
Разбира се всичко стана с подкрепата на моето семейтсво и екип- които са страхотни!
Не е лесно, но е възможно!!!
Томас Едисън казва: "Възможността често бива пропускана, защото идва при нас в работен гащеризон и се нарича работа!" Не може да не се вложиш и да искаш да успееш. Не пропускайте тази възможност да покажете какво можете!
Не позволявайте да отнемат енергията ви,мечтите ви, същността ви!
Всичко е във вашите ръце!

Ако искате възможност ето я: http://bg.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?content=&_requestid=841759
Спонсор- 148303- Надя Барбова


2 коментара:

  1. Историята е чудесна :) Повече такива хора като теб, които търсят и искат и могат:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че намирам съмишленици, с които заедно да вървим по пътя на успеха :)

      Изтриване